Ring-omruilgarantie van JC Trouwringen
Uw tevredenheid gaat ons aan het hart. Daarom hechten wij grote waarde aan de beste materialen, degelijk vakmanschap, deskundig advies en attente service.
Toch lopen dingen soms anders. Misschien bevallen de trouwringen u niet? Misschien heeft u de verlovingsring in de verkeerde maat besteld?
Geen enkel probleem, dankzij onze ring-omruilgarantie.
Voor niet-gegraveerde/niet-gepersonaliseerde ringen (trouwringen, partnerringen en verlovingsringen) en voor gepersonaliseerde ringen, gegraveerde ringen, of ringen die met de ringconfigurator zijn gemaakt, gelden verschillende regels, die u hieronder kunt lezen.
Voorwaarde voor de garantie: de ringen verkeren in originele staat, zijn nog niet gedragen en onbeschadigd.
Wist u dat? U kunt ringen die u al ontvangen heeft ook op een later tijdstip nog door ons laten graveren. De klassieke, duurzame diamantgravure kost € 25 per paar ringen. Onze klantenservice helpt u graag verder:info@jc-trauringe.de oder 02382 / 96 81 22 5.Hoe kunnen we u helpen?
- Ringen zonder personalisatie passen niet
- Ringen zonder personalisatie bevallen niet
- Ringen met personalisatie passen niet
A. PASSEN UW NIET-GEGRAVEERDE, NIET-GEPERSONALISEERDE RINGEN NIET?
Als uw ringen niet passen, dan kunt u binnen 30 dagen na ontvangst van uw ringen gebruik maken van onze gratis omruilservice.
Zo werkt het:
- Neemt u hiervoor altijd eerst contact op met onze klantenservice.
- Stuur de ringen die niet passen terug, waarbij u gebruik maakt van het verzendetiket dat u van onze klantenservice krijgt toegestuurd. Alleen op deze manier blijft de verzending voor u gratis. Vergeet niet de correcte gewenste maten voor de nieuwe ringen aan te geven.
- Onze gespecialiseerde kwaliteitsafdeling controleert uw retourzending om er zeker van te zijn dat de ringen geen tekenen van slijtage of schade vertonen. Zodra dat is bevestigd:
- Na een paar dagen ontvangt u uw droomringen, die nu perfect passen!
Bij omruilen nemen wij de kosten voor de retourzending en het aan u terugsturen van de nieuwe ringen voor onze rekening. Omruilen van de ringen is echter slechts eenmaal per klant en bestelling mogelijk; terugbetaling is niet mogelijk.
Om de ringmaat op de juiste wijze te bepalen, adviseren wij trouwens onze gratis ringmaat-meter.
B. BEVALLEN UW NIET-GEGRAVEERDE, NIET-GEPERSONALISEERDE RINGEN U NIET?
Ruilen is makkelijk - Altijd uitsluitend voor dezelfde waarde als uw oorspronkelijk bestelde ring(en) en binnen 30 dagen na ontvangst van de ringen.
Is de aankoopprijs van de nieuwe ringen lager dan die van de oorspronkelijk gekochte ringen, dan ontvangt u een tegoedbon ter waarde van het verschil.
Belangrijk: De omruilgarantie geldt uitsluitend voor niet-gegraveerde/niet-gepersonaliseerde, ongedragen en onbeschadigde ringen in originele staat.
Zo werkt het:
- Neem hiervoor altijd eerst contact op met onze klantenservice.
- Stuur de ringen terug, waarbij u gebruik maakt van het verzendetiket die u van onze klantenservice krijgt toegestuurd (alleen op deze manier bent u ervan verzekerd dat de verzending voor u gratis blijft).
- Onze gespecialiseerde kwaliteitsafdeling controleert uw retourzending om er zeker van te zijn dat de ringen geen tekenen van slijtage of schade vertonen.
- Na een paar dagen ontvangt u in uw mailbox een kortingscode ter waarde van de oorspronkelijk door u bestelde ring.
- U kiest vervolgens nieuwe ringen uit in onze webwinkel op jc-trauringe.de en wisselt u de kortingscode in bij de kassa, waarna u zich weer kunt verheugen op uw droomringen.
Bij omruilen nemen wij de kosten voor de retourzending en het aan u terugsturen van de nieuwe ringen voor onze rekening. Omruilen van de ringen is echter slechts eenmaal per klant en bestelling mogelijk; terugbetaling is niet mogelijk.
C. PASSEN UW GEGRAVEERDE, GEPERSONALISEERDE (OF IN DE TROUWRING-CONFIGURATOR ONTWORPEN) RINGEN NIET?
Uw ringen zijn gepersonaliseerd (bijv. gegraveerd) of voor u op maat gemaakt, bijvoorbeeld met behulp van onze trouwring-configurator, maar ze passen niet.
Over het algemeen is het niet gebruikelijk om de mogelijkheid van omruil aan te bieden voor gepersonaliseerde sieraden. Voor ons is uw tevredenheid over uw trouwringen echter erg belangrijk. Daarom bieden wij u het volgende aan, als uw gepersonaliseerde ringen, tegen de verwachting in, niet passen:
Als u vóór uw bestelling een van onze tools voor het bepalen van de ringmaat bij ons heeft aangevraagd, dan kunt u de ringen eenvoudig en kosteloos binnen 30 dagen omruilen. Per ring zijn tot 2 afwijkingen in de ringmaat mogelijk. De ringen moeten ongedragen en onbeschadigd zijn.
Heeft u, vóór uw bestelling, niet een van onze tools voor het bepalen van de ringmaat bij ons aangevraagd, dan kunnen wij het aanpassen van de de ringmaat uitvoeren tegen een meerprijs. De prijs (maar in zeldzame gevallen ook de uitvoerbaarheid) is afhankelijk van het ringontwerp.
Bij omruilen nemen wij de kosten voor de retourzending en het aan u terugsturen van de nieuwe ringen voor onze rekening. Omruilen van de ringen is echter slechts eenmaal per klant en bestelling mogelijk; terugbetaling is niet mogelijk.
Wordt de situatie die bij u voordoet hier niet omschreven, of weet u het niet zeker?
Onze klantenservice helpt u graag verder: info@jc-trauringe.de oder 02382 / 96 81 22 5.